Consell Educatiu de L'Hospitalet de Llobregat
#conselleducatiuLH Òrgan Estable de Participació
Canvis a "113. Fer un mapa de l’oferta de la FP i completar les seves mancances en els camps laborals en els que la ciutat té una voluntat especial de prioritzar com són la salut, l’hoteleria, la cuina i restauració, la cultura i el lleure. Harmonitzar la demanda dels alumnes amb la necessitat de les empreses i l’oferta dels centres educatius de formació professional. Cal ampliar l’oferta de les famílies professionals a la ciutat. El Departament d’Ensenyament ha de potenciar l’oferta i les instal·lacions d’FP. En el moment que es creïn centres nous de FP cal que es realitzin en centres amb d’altres ensenyaments per afavorir les sinèrgies que es produeixin. "
Títol (Català)
- +113. Fer un mapa de l’oferta de la FP i completar les seves mancances en els camps laborals en els que la ciutat té una voluntat especial de prioritzar com són la salut, l’hoteleria, la cuina i restauració, la cultura i el lleure. Harmonitzar la demanda dels alumnes amb la necessitat de les empreses i l’oferta dels centres educatius de formació professional. Cal ampliar l’oferta de les famílies professionals a la ciutat. El Departament d’Ensenyament ha de potenciar l’oferta i les instal·lacions d’FP. En el moment que es creïn centres nous de FP cal que es realitzin en centres amb d’altres ensenyaments per afavorir les sinèrgies que es produeixin.
Títol (Castellano)
- +113. Hacer un mapa de la oferta de la FP y completar sus carencias en los campos laborales en los que la ciudad tiene una voluntad especial de priorizar como son la salud, la hostelería, la cocina y restauración, la cultura y el ocio. Armonizar la demanda de los alumnos con la necesidad de las empresas y la oferta de los centros educativos de formación profesional. Hay que ampliar la oferta de las familias profesionales en la ciudad. El Departamento de Enseñanza debe potenciar la oferta y las instalaciones de FP. En el momento que se creen centros nuevos de FP es necesario que se realicen en centros con otras enseñanzas para favorecer las sinergias que se produzcan.