Consell Educatiu de L'Hospitalet de Llobregat
#conselleducatiuLH Òrgan Estable de Participació
Canvis a "140. Signar, en un termini determinat, un acord entre l’Ajuntament i el Departament d’Ensenyament que concreti un mapa escolar on s’inclogui l’oferta suficient per acollir les necessitats educatives de la ciutat, amb una especial atenció al creixement de la demanda de l’ESO en els propers anys. I que també estableixi en un calendari concret l’adequació de tots els centres d’ensenyament públics de la ciutat al RD 132/2010 de 12 de febrer, pel qual s’estableixen els requisits mínims dels centres que imparteixen els ensenyaments d’educació infantil, primària i educació secundaria. Definició d’un pla detallat d’actuació en cada centre, amb els punts a corregir i/o ampliar. "
Títol (Català)
- +140. Signar, en un termini determinat, un acord entre l’Ajuntament i el Departament d’Ensenyament que concreti un mapa escolar on s’inclogui l’oferta suficient per acollir les necessitats educatives de la ciutat, amb una especial atenció al creixement de la demanda de l’ESO en els propers anys. I que també estableixi en un calendari concret l’adequació de tots els centres d’ensenyament públics de la ciutat al RD 132/2010 de 12 de febrer, pel qual s’estableixen els requisits mínims dels centres que imparteixen els ensenyaments d’educació infantil, primària i educació secundaria. Definició d’un pla detallat d’actuació en cada centre, amb els punts a corregir i/o ampliar.
Títol (Castellano)
- +140. Firmar, en un plazo determinado, un acuerdo entre el Ayuntamiento y el Departamento de Enseñanza que concrete un mapa escolar donde se incluya la oferta suficiente para acoger las necesidades educativas de la ciudad, con una especial atención al crecimiento de la demanda de la ESO en los próximos años. Y que también establezca en un calendario concreto la adecuación de todos los centros de enseñanza públicos de la ciudad en el RD 132/2010 de 12 de febrero, por el que se establecen los requisitos mínimos de los centros que imparten las enseñanzas de educación infantil , primaria y educación secundaria. Definición de un plan detallado de actuación en cada centro, con los puntos a corregir y / o ampliar.